søndag 25. mai 2014

noe jeg skrev da internett var nede og det tordnet utenfor


jeg har tenkt på deg hver eneste dag siden den femte februar i år. av og til lurer jeg meg til å drømme meg helt bort i deg, selv om jeg egentlig har lovet meg selv å ikke gjøre det. fordi du er helt uoppnåelig, det er utelukket, men likevel lurer jeg meg til å tenke på hvordan du ser ut, hvordan du prater, latteren i øynene dine, varmen i blikket ditt, hvordan det ville vært å sett deg sove, og våkne, gråte. du er til og med for fin til at jeg tør å kle av deg i hodet mitt, til og med der er det overveldende nok å bare betrakte deg på avstand. alt jeg vil er å ta vare på deg, sove inntil deg, lage kveldsmat til deg, ha lange samtaler med deg, gå tur med deg, vite alt om deg og elske deg, krangle med deg, dra til syden, gå på do, la deg ligge på fanget mitt, holde rundt deg, kysse deg velkommen hjem om ettermiddagen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar